تکذیبیه!!!!

سلام

 

از اونجا که دوستان هر اتفاقی در ورودی میافته رو به من ارتباط میدن و هر اتفاقی که میافته مقصرش منم

 

من از همین جا اعلام میکنم که در پذیرش توافق نامه ژنو و قطعنامه 598 ، کودتای 28 مرداد ، به توپ بستن مجلس و حمله اسکندر مقدونی به ایران هیچ نقشی نداشته و تمامی این موارد رو تکذیب می کنم

 

دوستان میتونن از ذهن خلاق خود در ارتباط دادن سایر مسائل به اینجانب استفاده کنن چون که من پیشاپیش این موارد بالا رو تکذیب میکنم و اینکه در نهایت از ذهنتون میتونین برای چیزایی که بیشتر ارزششو دارن استفاده کنین.

 

 

موفق باشید

 

چشم ها را باید شست مثل شهدا باید دید

  به خدا قسم اگر میدانستم هربار که خونم ریخته میشود,

بی حجابی آغوشِ حجاب را در بر می گیرد,

حاضر بودم هزاران بار کشته شوم. 

شهید یعقوب ابراهیم نژاد


شهید دکتر مصطفی چمران:


آنان که به من بدی کردند ، مرا هوشیار کردند.


آنان که از من انتقاد کردند ، به من راه و رسم زندگی آموختند.


آنان که به من بی اعتنایی کردند ، به من صبر و تحمل آموختند.


آنان که به من خوبی کردند ، به من مهر و وفا و دوستی آموختند.


پس خدایا :

به همه آنانی که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند ، 

خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا بفرما....


باز هم شهید چمران: 

وقتی عقل عاشق می شود 

عشق عاقل می شود 

آنگاه شهید میشوی

(من که رسما نفهمیدم)



...

 hnhli fvhd o,nd ih ادامه مطلب ...

طولانی ترین کلمه زبان انگلیسی

یکی از بیماری های مرتبط با شغل بیماری Silicosis هست

نام نوعی از این بیماری



Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis


است که در دیکشنری آکسفورد به عنوان طولانی ترین کلمه انگلیسی نوشته شده.

این کلمه اولین بار در سال 1935 توسط Everett E. Smith در ارائه ای به منظور اعتراض به طولانی شدن هرچه بیشتر اصطلاحات پزشکی و پذیرفته شدن آن ها توسط پزشکان گفته شد.


برای شنیدن تلفظ این کلمه اینجا را کلیک کنید