چشم ها را باید شست مثل شهدا باید دید

  به خدا قسم اگر میدانستم هربار که خونم ریخته میشود,

بی حجابی آغوشِ حجاب را در بر می گیرد,

حاضر بودم هزاران بار کشته شوم. 

شهید یعقوب ابراهیم نژاد


شهید دکتر مصطفی چمران:


آنان که به من بدی کردند ، مرا هوشیار کردند.


آنان که از من انتقاد کردند ، به من راه و رسم زندگی آموختند.


آنان که به من بی اعتنایی کردند ، به من صبر و تحمل آموختند.


آنان که به من خوبی کردند ، به من مهر و وفا و دوستی آموختند.


پس خدایا :

به همه آنانی که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند ، 

خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا بفرما....


باز هم شهید چمران: 

وقتی عقل عاشق می شود 

عشق عاقل می شود 

آنگاه شهید میشوی

(من که رسما نفهمیدم)



...

 hnhli fvhd o,nd ih 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 01:00

Aghle ashegh dar vaghe hamun eshghe aghele ,1jayi mirese harchi aghel tar bashi ashegh tarak hasti....! Va bar ax

مهران منانی یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 22:10

ما عاشق آفریده شده ایم...
معشوق هایمان را خودمان انتخاب میکنیم...

حالا فهمیدی؟!

[ بدون نام ] شنبه 1 آذر 1393 ساعت 13:38

jhlg fvhk'dc f,n.

[ بدون نام ] جمعه 30 آبان 1393 ساعت 21:34

Vaghti aghl ashegh mishvad ...
Ghashng bud.mamnun

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.