دوستان گرامی سلام


خیلی خیلی حرف دارم باهاتون...

دلم میخواد با کلمات و عبارات قشنگ و زیبا براتون بنویسم، ولی نه دوست دارم خیلی وقتتون رو بگیرم، نه همچین قلم توانایی...


مختصر و مفید:


 خیلی ازتون ممنون و متشکرم به خاطر زحماتی که توی این سال برای ورودیمون کشیدین، به خاطر فداکاریهایی که برای دوستاتون انجام دادین، به خاطر کمکایی که به همدیگه کردین و به خاطر همه اون لحظه های خوبی که در کنارتون بودم


وامیدوارم بتونم سپاسگزار این خوبی هاتون باشم


خواهش دارم:

اگه بیهوده وقتی ازتون تلف کردم...

اگه سخن بیجایی گفتم...

اگه رفتار آزاردهنده ای داشتم...

و خلاصه اگه به هر نحوی حقی ازتون ضایع کردم...

شما به لطف و احسان خودتون منو ببخشید و عفو بفرمایید

نذارین دیگه به سال جدید برسه


آرزوی سالی پراز موفقیت و اتفاقای خوب رو برای همگی دارم، خیلی خیلی خوب... بهتر از اونی که فکرش رو بکنید


در ایام فاطمیه هم التماس دعا دارم خدمت عزیزان


نرم نرمک میرسد اینک بهار....


این عید به نور فاطمیه زیباست/روزی تمام سال من از زهراست                با بردن نام فاطمه فهمیدم/سالی که نکوست از بهارش پیداست...             سلام...پیشاپیش سال نو رو به همه همکلاسی های گلم تبریک میگمامیدوارم سالی پر از سربلندی ، سلامتی،سبزی، همراه با شادکامی وموفقیت و از این چیزای خوب پیش رو داشته باشید هنگام تحویل سال هم، مارو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید....                                                      روزاتون رنگارنگ،دلاتون شاد



راستی! فاطمیه نزدیک است

زیر باران دوشنبه بعد از ظهر

اتفاقی مقابلم رخ داد

وسط کوچه ناگهان دیدم

زن همسایه بر زمین افتاد

سیب ها روی خاک غلطیدند

چادرش در میان گرد وغبار

قبلا این صحنه را...نمی دانم

در من انگار می شود تکرار

آه سردی کشید،حس کردم

کوچه آتش گرفت از این آه

و سراسیمه گریه در گریه

پسر کوچکش رسید از راه

گفت:آرام باش! چیزی نیست

به گمانم فقط کمی کمرم...

دست من را بگیر،گریه نکنم

مرد گریه نمی کند پسرم

چادرش را تکاند، با سختی

یا علی گفت و از زمین پا شد

پیش چشمان بی تفاوت ما

ناله هایش فقط تماشا شد


صبح فردا به مادرم گفتم

گوش کن ! این صدای روضه ی کیست

طرف کوچه رفتم و دیدم

در و دیوار خانه ای مشکی است -


با خودم فکر می کنم حالا

کوچه ی ما چقدر تاریک است

گریه،مادر،دوشنبه،در،کوچه

راستی! فاطمیه نزدیک است...

تغذیه 02

سلام

طبق صحبت های استاد منبع سوالات امتحان اسلایدها و مطالب ارائه شده سره کلاسه 

دست نویسایی از جلسات قبل در تایپ و تکثیر قبه گذاشته شده و ایشاللا ک ادامه داره

و ایشاللا ک کامل هم هستن



سری اول اسلایدهای استاد (مبحث انرژی) هم در دانلودسنتر اپ شد.


سال نو به همه مبارک

دلاتون بهاری