تکذیبیه!!!!

سلام

 

از اونجا که دوستان هر اتفاقی در ورودی میافته رو به من ارتباط میدن و هر اتفاقی که میافته مقصرش منم

 

من از همین جا اعلام میکنم که در پذیرش توافق نامه ژنو و قطعنامه 598 ، کودتای 28 مرداد ، به توپ بستن مجلس و حمله اسکندر مقدونی به ایران هیچ نقشی نداشته و تمامی این موارد رو تکذیب می کنم

 

دوستان میتونن از ذهن خلاق خود در ارتباط دادن سایر مسائل به اینجانب استفاده کنن چون که من پیشاپیش این موارد بالا رو تکذیب میکنم و اینکه در نهایت از ذهنتون میتونین برای چیزایی که بیشتر ارزششو دارن استفاده کنین.

 

 

موفق باشید

 

نظرات 6 + ارسال نظر
صفری (ممدشون ) دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 16:41

کودتا و حمله اسکندر کار تو نبود ولی 11 سپتامبر که دیگه تو بودی.نذار بگم ریگی رو کی بزرگش کرد.نذار بگم اون دکمه قرمزه که بمب هیروشیمارو منفجر کرد تو زدی.نذار آقای منطقی بگم.بگم؟بگم؟

مهران منانی یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 22:15


تا کی تکذیب برادر من؟!!! هر اتفاقی میوفته میخوای تکذیب کنی؟!!
ب نظر من یه بار کلا مسئولیت هر اتفاقی میوفته رو قبول کن که دیگه نخوای تکذیب کنی هی

فضولیم گل کرد شنبه 1 آذر 1393 ساعت 23:09

جریان چیه دقیقا؟؟؟
اگه میشه توضیح جامع و کاملی بدین...

33 شنبه 1 آذر 1393 ساعت 01:38

فتنه 88 چی؟!

مسعود اخلاقی جمعه 30 آبان 1393 ساعت 22:40

امیر جون حرص نخور پیر میشی ، بی خیال زندگی رو دریاب...

[ بدون نام ] جمعه 30 آبان 1393 ساعت 21:38

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.