پاتو آخر آخر !

سلام !

دوستان اسلاید هایی که در دانلود سنتر هست همونایی که سر گلاس استاد درس دادن! چک کنید همش رو کپی گرفته باشید 

این هم سری سوالات 82 به بعد 

ببخشید اگه عکس ها واضح نیست! 

عکس (دوره های 82 به بعد) 


سوالات دکتر نعیمی هم مثل ترم قبل سخت نیست ولی کتاب رو بخونید (به نقل از ترم قبلی ها)

با تشکر فراوان از خانم پیپیران 


موفق و شاد باشید

جلسه آخر فیزیولوژی

سلام

وقتی کسی از هیج جا خبر نداره و میاد ی پستی میذاره که به خیال خودش یه عده رو خوشحال کنه همین بدبختیا رو هم داره (البته بدبختی واسه اونایی که با زبان روزه در نبود بقیه ده بار قضاوتشون کردن)

این توضیح رو فقط برای دو سه تا از دوستانی میدم که خیلی محترمانه ازم اصل مطلب را جویا شدن وگرنه دلیلی واسه توضیح به جماعتی که بی دادگاه حکم صادر می کنن نمیبیم...

اصل داستان:

اون کلاس به درخواست من ولطف استاد تشکیل شد،حضور عمومم ازاد بود و پستشم دو بار گذاشتم،حرفی از نمره هم نه از طرف ما و نه از طرف استاد نبود. روز قبل از امتحان فیزیولوژی استاد با واسطه ی یکی از دوستان به من پیغام دادن که لیست افراد اون روز را برای من بیار ومن روز امتحان براشون بردم.

علت تشکر از منم بابت تشکیل و هماهنگی کلاس بوده.



پاتو..

سلام 

جدید:دوستان توجه کنید که برای مبحث دکتر تقی زاده سوالات علوم پایه 10 سال اخیر رو بخونید(از 83 تا 93 به جز 2 دوره قطبی)و حتما پاسخ تشریحی رو هم مطالعه کنید...واسه مبحث دکتر برادران هم از اون اسلایدایی که سر کلاس تدریس کردن سوال میدن اونا رو خیلی  با دقت بخونید...

سعی میکنم بقیه سوالات رو هم بگذارم

عکس سوالات! (دوره 88 تا شهریور 92)


ازپاسخ های تشریحی سوالات مکنه سوال طرح بشه و لطفا به خوندن خود سوال بنده نکنید !

دوره هایی که امروز قبه گذاشتیم کامل نیستند حتما عکسا رو دانلود کنید 

با تشکر فراوان از خانم رمضانی بابت زحمت عکس ها . 

اگر چه تو طبیبی و دوا درست می کنی
کمی برای خیر ما بلا درست می کنی

از این طرف همیشه بارها خراب می کنم
از آن طرف همیشه بارها درست می کنی

اگر چه من خجل شدم، اگر چه سنگ دل شدم
تو از وجود سنگ هم طلا درست می کنی

من از گناه خسته ام، از اشتباه خسته ام
به جان مادرت بگو مرا درست می کنی؟!

گدای آستانه ات شدن به دست ما نبود
تو با کریمی خودت گدا درست می کنی

کنار تو غریبه های شهر نیز راحتند
تویی که از غریبه، آشنا درست می کنی

اگر بناست بعد از این مرا خراب تر کنی
از اول این خراب را چرا درست می کنی؟!

از این دلی که سال هاست بندگی نکرده است
فقط تویی که بنده ی خدا درست می کنی

تو یک غروب می رسی و گنبد بقیع را
شبیه گنبد امام رضا درست می کنی


دلتون شاد... ایام به کام 


ششمین مدرسه تابستانی بین المللی پژوهشگاه رویان


ساتید، پژوهشگران و دانشجویان گرامی
با عنایت خداوند متعال ششمین مدرسه تابستانی بین المللی پژوهشگاه رویان با هدف آموزش زیست شناسی تکوینی و سلول های بنیادی با شعار علوم بین رشته ای برای پزشکی فردا  (Interdisciplinary Science for Tomorrow Medicine)  و آشنا نمودن دانشجویان رشته های مختلف علوم زیستی، مهندسی و پزشکی در مرداد ماه سال 1394 با حضور اساتید معتبر بین المللی به مدت شش روز  (3 لغایت 8 مرداد ماه) برگزار خواهد شد. 
از طرف کمیته برگزاری افتخار دارم تا به شرکت کنندگان در ششمین مدرسه تابستانه رویان که در تاریخ 3-8 مردادماه سال 1394 برگزار می شود خوش آمد بگویم. به منظور درک بهتر زیست شناسی در میان دانشمندان جوان از سطح تحقیقات تا کاربرد، پژوهشگاه رویان بعنوان یکی از پیشروان تحقیقات در زمینه سلولهای بنیادی در حوزه زیست شناسی و تکنولوژی سلولهای بنیادی علاقمند به گسترش این علم می باشد. بنابراین ما علاقه مندیم توجه شما را به این واقعیت علمی جلب کنیم و از شما برای شرکت در مدرسه تابستانه امسال که اطلاعات خوبی را در زمینه زیست شناسی سلول های بنیادی برای کاربرد در پزشکی آینده فراهم می آورد دعوت بعمل آوریم.
در طول پنج سال گذشته شاهد برگزاری موفق مدرسه تابستانه پژوهشگاه رویان با حضور سخنرانان بین المللی بوده ایم. برای ششمین سال ما قصد داریم ششمین مدرسه تابستانه رویان را با عنوان علوم بین رشته ای برای پزشکی فردا را در تاریخ 3-8 مردادماه 1394 برگزار کنیم. امیدواریم امسال بیشتر از 400 نفر در این مدرسه تابستانه شرکت کنند و نتایج آن از سال های گذشته مثمر ثمرتر باشد.  
من از شما دعوت می کنم تا با ما در ششمین مدرسه تابستانه همراه شوید. من معتقدم که این گردهمایی تجربیات منحصربفردی در زمینه تعاملات فرهنگی اساتید بین المللی با سنت و تاریخ ایرانی برای شرکت کنندگان فراهم آورد بعلاوه امکان تجربه روش های تکنیکی و علمی در ارتباط با سلولهای بنیادی را تحت نظر سخنرانان و مدرسین بین المللی فراهم می آورد. 
علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در ششمین مدرسه تابستانه پژوهشگاه رویان به سایت پژوهشگاه رویان به آدرس www.Royaninstitute.org مراجعه نمایند.
بی صبرانه منتظر حضور سبز شما برای موفقیت ششمین مدرسه تابستانه پژوهشگاه رویان هستیم.

دکتر رضا مقدس علی
دبیر علمی