تنها وسیله ای که نخش هم شفاعت است چادر نماز مادر ارباب های ماست

این روزها دیگر کسی یاد شما نیست

دیگر کسی ذکر لبش آقا بیا نیست

ترسم عزای مادرت آید ولیکن

گویند نوروز است هنگام عزا نیست


السلام علی فاطمه و ابوها و بعلها و بنوها سر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک


عید بر شما مبارک...

سلام. سال عید همتون مبارک.هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، صد سال به این سال ها ....

اوصیکم عباد الله و نفسی باالمشاهدی کلاه قرمزی(خودم و شما را به دیدن کلاه قرمزی در ایام عید دعوت می کنم)(خعلی باحاله)

محض شادی شما شعر و معری هم من باب خندیدن می نویسیم تا دلتان شاد شود.

خندیدن

جراتی داد به من شکل دگر خندیدن

یک تنه گاه به هشتاد نفر خندیدن

به هر آن چیز که با چشم خودم می بینم

به هر آن چیز که در مدنظر  خندیدن

گر شبی باشد و در حلقه رندان باشی

می توان از سر شب تا به سحر خندیدن

صبح در بدرقه حضرت ایشان با هم

تکه انداختن و تا دم در خندیدن

پیش از این خنده بجز واشدن نیش نبود

جراتی داد به من شکل دگر خندیدن

بهترین خنده همین است که من میگویم

یعنی آن گریه که پنهان شده در خندیدن

گر زمین هم خوردی باز در آن حال بخند

خنده دار است به هر حال دَمَر خندیدن

روز و شب خنده کن این کار چه عیبی دارد

آدمی را نکند رنجه اگر خندیدن

خنده کن!خنده! بدان حد که درآید اشگت

تا کند حال تو را زیر و زبر، خندیدن

در جهان هشت هنر را متمایز کردند

هست از جمله این هشت هنر خندیدن...

فردا 20 /12 کلاس  زبان دکتر ترابی و کلاس سروگردن عملی دکتر دشتی برگزار نمیشود.

بیوشیمی

سلام

بچه هایی که بیو 2 رو پاس نکردن هر چه زود تر به بنده مراجعه کنند