جزوات کورس قلب

سلام ... 

جزوه های قلب  برای تمام کسایی که ایمیل زده بودند و یا ایمیلی ازشون پیدا کردم!! ارسال شد ...لطفا چک کنید 


موفق باشید



نظرات 2 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 14:34

سلام
قصد تشنج ندارم اما ظاهرا بیشتر جزوه ها رو باید خودمون بنویسم اگه روز اول صادق می بودید الان من تو ی کار اشتباه که ورودی خودمون متولی ان شدند نبودم.
امیدوارم این رسم نشه. خدا رو چه دیدی شاید ترم پایینی ما دلاورانه از جزوه ما استفاده نکردند و این رسم مقطوع شود.دیگر کار من تا ترم دیگه توبه است و امید به گذر زمان که درد همه دردی است.
با احترام

سلام من نمیدونم کی پیام شما رو پاک کرده ولی من خدایی الان دیدمش
ببینید مزایا رو هم ببینید خواهشا ....
اگه مشکلی هست حضوری تشریف بیارید وضیح بدم ... موارد زیاده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 23:35

سلام
خیلی ممنون

سلام خواهش میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.