دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رده یک درصد دانشگاه های برتر دنیا قرار گرفت

با معرفی سی دانشگاه کشور که در میان یک درصد دانشگاه های برتر و دارای بیشترین میزان اثرگذاری در دنیا بوده اند، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در میان دانشگاه های علوم پزشکی برتر در این رتبه بندی، پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، شهید بهشتی و شیراز جای گرفت.


دانشگاه علوم پزشکی تبریز، موسسه پاستور ایران، علوم پزشکی مشهد، علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی کرمان و بقیه الله (عج)در رده بعدی دانشگاه های علوم پزشکی ایرانی در یک درصد برتر دنیا رتبه بندی شده اند.



انشگاه های نامبرده بر اساس تعداد استنادهایی که در 10 سال گذشته دریافت کرده اند، انتخاب شده اند و این فهرست به صورت دو ماه یکبار روزآمد شده است، به صورتی که با ارزیابی مرتب دانشگاه ها، در صورت عدم کسب حد نصاب امتیاز، حذف شده اند.

بر همین اساس برای انتخاب موثرترین ها، تمامی دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی دنیا بر حسب میزان اثرگذاری آنها مشخص و رده بندی شده و در گام بعدی یک درصد برتر که دارای بیشترین میزان اثرگذاری بوده، انتخاب و معرفی می شوند که با تلاش های ایرانیان برای حفظ و ارتقای مرجعیت علمی در دنیا، نام سی دانشگاه بزرگ کشور در این فهرست می درخشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 21:42

تبریک میگم 200 امین پستتون رو

مرسیییییییی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 14:40

Mamnun!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.