جلسه آخر فیزیولوژی

سلام

وقتی کسی از هیج جا خبر نداره و میاد ی پستی میذاره که به خیال خودش یه عده رو خوشحال کنه همین بدبختیا رو هم داره (البته بدبختی واسه اونایی که با زبان روزه در نبود بقیه ده بار قضاوتشون کردن)

این توضیح رو فقط برای دو سه تا از دوستانی میدم که خیلی محترمانه ازم اصل مطلب را جویا شدن وگرنه دلیلی واسه توضیح به جماعتی که بی دادگاه حکم صادر می کنن نمیبیم...

اصل داستان:

اون کلاس به درخواست من ولطف استاد تشکیل شد،حضور عمومم ازاد بود و پستشم دو بار گذاشتم،حرفی از نمره هم نه از طرف ما و نه از طرف استاد نبود. روز قبل از امتحان فیزیولوژی استاد با واسطه ی یکی از دوستان به من پیغام دادن که لیست افراد اون روز را برای من بیار ومن روز امتحان براشون بردم.

علت تشکر از منم بابت تشکیل و هماهنگی کلاس بوده.



نظرات 5 + ارسال نظر
یزدانی دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 13:01

سلام دوستانی که اعتراض دارن برن با استاد صحبت کنن نه اینکه عصبانیتشونو سر بچه هایی که اینقدر برای ورودی زحمت میکشن خالی کنن
راستی تعداد سر کلاس18 نفر نبودن، 19 تا بودن.
(از اینکه یادمون میره تشکر کنیم چه از دوستان گروه جزوه و حتی هماهنگی کلاسها معذرت!)

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 00:29

بنظرم نمره گرفتن واس یسری آدمای خاص منصفانه نیس
ازطرفی هم نباید زحمات بقیه رو زیر سوال برد و ما هم کلاسی هسیم و تا چندین سال رو در روی هم،،خوبه ک بیشتر واس هم احترام قائل شیم

اون ادمای خاص واسه نمره ای ک گرفتن زحمت کشیده بودن منم براشون نمره نگرفتم استاد نمره دادن

Safo0ra یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 20:44

با عرض پوزش از همه دوستانی ک بی نام کامنت میذارن جون من کامنت بی نام رو نه پاسخ میدم و نه میپذیرم
در مورد دوست عزیزی هم ک ب من فرمودن حق جه کاری رو دارم و حق جه کاری رو نه! فک نمیکنم این حد اجازه داشته باشن ک برا من تعیین تکلیف کنن شما برو ب حق وحقوقی ک خودت داری توجه کن!
و اون دوستانی هم ک تشکر کرده بودن بابت کلاس،خواهش میکنم وظیفه من کمک ب دوستان مشتاق جهت علم بود

. یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 19:41

شما ها که به طمع نمره سر کلاس نرفتید !!!! کاری نداره برید به استاد بگید ممنون نمرو رو نمیخوایم چون این نمره برا اونایی که دارن برا رتبه های برتر تلاش میکنن و سر کلاس نبودن یه جور ناحقیه اگه ام گرفتید که نوشجونتون ما بخیل نیستیم

Alan in 18 nafar nomre nagiran baghiye khoshhal mishan?


Bebinid chera un moghe ke clas Gozashtan kasi nayumad bege chera 1 ruzi.nemizarin ma ham bashim ??

مهران منانی یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 17:01

سلام
احدی در مورد نمره با استاد صحبت نکرده، کاملا تصمیم خود استاد بوده
اگه کسی اعتراضی داره بره به خود استاد عرض کنه! (اونایی ک خیلی ادعای مردیشون میشه هم ایضا)

درضمن بد نیست، اونایی که ادعای معرفت و... میکنن، همونطور که انتظار دارن وقتی یه نفر شرایط خاصی داره(مثلا داره میوفته) ب اون تنها نمره اضافه بشه و ب بقیه میگن یکم معرفت داشته باشین، از شما ک چیزی کم نمیشه؛ الان هم یکم فکرکنن با خودشون ک معرفت چیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.