ویژه ی ثروتمندان...

...از فقر زیاد خود نزد فرزند پیامبر شکوه میکرد،حضرت صادق (علیه السلام) هر چه به او میفرمود فقیر نیستی نمی پذیرفت.


-آخر چگونه فقیر نیستم در حالی که آهی در بساط ندارم...؟


-آیا حاضری همه‎ی دنیا را بگیری و مقداری از محبّت ما اهل بیت را بدهی؟

-نه آقا جان محبت شما را با همه ی عالم عوض نمیکنم

-دیدی فقیر نیستی؟ چه ثروتی عظیم تر از این؟؟

 


سلام بر همه ی دوستان ثروتمندم 

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمؤمنین و الائمه المعصومین علیهم السلام

 عید بزرگ غدیر،سالروزتاجگذاری سلطان ملت مصطفوی،برهان حجت نبوی،میوه ی دل اولیا،

جگر گوشه ی انبیا،پرورده ی نبوت،

خوکرده ی فتوت،برادر رسول،همسر بتول،

امام الموحدین،قطب السالکین،ملهم العارفین،

کهف الزاهدین،تاج العارفین،یعسوب الدین،

امیر المومنین،مظهر العجائب ،اسد الله الغالب , 

غالب کل غالب و مطلوب کل طالب ,

 صاحب المفاخر و المناقب , امام المشارق و المغارب مولانا علی بن ابی طالب (علیه السلام) بر یکایک دوستداران آن حضرت مبارکباد.


 

 

پ.ن1:در تفسیر نمونه آمده است:

هنگامی که رسول الله صلی الله علیه و آله علی علیه السلام را در روز عید غدیر خم به خلافت منصوب کرد، درباره ی او فرمود: «هر کس، من، مولا و ولی او هستم، علی، مولا و ولی او است‌». چیزی نگذشت که این سخن، در تمامی شهرها منتشر شد، نعمان بن حارث فهری خدمت پیامبر آمد و گفت: «تو مارا به شهادت به یگانگی ایزد و حقانیت و رسالت خود فرمان دادی، سپس فرمان جهاد و حج و روزه و نماز و زکات دادی، ما، همه ی این‌ها را پذیرفتیم، اما به این‌ها راضی نشدی تا این که این جوان (علی بن ابی طالب) را به جانشینی خود برگزیدی و گفتی: «من کنت مولاه فهذا علی مولاه‌». آیا این سخن، از ناحیه ی خودت است یا از سوی ایزد؟». پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: «قسم به آن که موجودی جز او نیست، این، از ناحیه ی ایزد است.‌». نعمان روی برگرداند و در حالی که می‌گفت: «ایزدا! اگر این سخن، حق است و از ناحیه ی تو است سنگی از آسمان بر من بباران!». ناگاه سنگی بر سرش فرود آمد و او را هلاک کرد. ناگاه آیه «سال سائل بعذاب واقع للکافرین لیس له دافع‌» نازل شد.

(سوره معارج آیات اول)


پ.ن2: یه سایت عالی و بی نظیر مخصوص غدیر:www.khetabeghadir.com



پ.ن3:دانلود تصویر اول         تصویر دوم         تصوبر سوم 


و در آخر:

انا و جمیع من فوق التراب              فداء تراب نعل ابی تراب

نظرات 9 + ارسال نظر
مهران منانی جمعه 2 آبان 1393 ساعت 21:14

مرد را دردی اگر باشد خوش است...

ولی من به دردسر بقیه راضی نیستم خدا شاهده

خوشا دردی که درمانش تو باشی
خوشا عمری که پایانش تو باشی...
چه رطی داشت؟؟

نیروی متخصص 2 چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 17:44

اینم CODEX:
رازی نهفته در پس حرفی نگفته است
مگذار درددل کنم و دردسر شود...:((

نیروی متخصص 2 چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 17:40

اینم CODEX:
رازی نهفته در پس رازی نگفته است
مگذار درددل کنم و دردسر شود...:((

مهران جان متوجهه شدی؟یا میخوای کار به جاهای باریک بکشه؟؟
همینومیخواستی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 17:38

CODEX?

مهران منانی سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 21:12

سلام
عید همگی مباااااارک٬ (با تأخیر البته:-\ )


یکی codex بیاره ما این نظر دوتا مونده به نظر خود را رمزگشایی کنیم
دقیقا عین رمزی صحبت کردن نیروهای متخصصه٬ یه چیزی میفهمی ک دارن در چ مورد حرف میزنن و اوضاع چطوره٬ ولی دقیق نمیفهمی!!

بله
تو فبلم چ یه قسمت بود که شهید وصالی به شهید دکتر چمران میگه که :((نمی فهممت دکتر)) فکر کنم یه ربطی به اون داشته باشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 16:26

امام صادق (ع) فرمود :
روز غدیر خم عید بزرگ خداست ، خدا پیامبرى مبعوث نکرده ، مگر ینکه این روز را عید گرفته و عظمت آن را شناخته و نام این روز در آسمان ، روز عهد و پیمان و در زمین ، روز پیمان محکم و حضور همگانى است .
( وسائل الشیعه ، 5: 224، ح .1 )
عید غدیر خم مبارککککککککک

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 16:14

قشنگ ترین و بزرگترین عید همگی مبارک..!!
+من این همه گفتم این پستو.به قول فیلم چ! نفهمیدنم.
چرا هر دفعه میره سر خط نمیدونم.
خودش که میبینه همه تلاشمو کردم.دست کیه که نمیذاره خراب شه؟!
1000 بار معاملش کردم.10000بار خرابش کردم.

من که متوجه نشدم چی نوشتین ولی متن اول پست اصلاح شد:)

خسرو سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 01:46

یه پست قدیمی‌تر بچه‌ها در مورد شورای مشاورین جوان صحبت کردن. من قبلا با دکتر زمانی صحبت کردم؛ قبل از تشکیل شورای مشاورین جوان. اعضای حال حاضر به صورت مستقیم از سوی دانشگاه انتخاب شدن، بدون کاندید شدن و رای گیری. ملاک انتخاب هم چیزی که من یادم میاد: نفر اول ورودی از لحاظ معدل و نماینده ها که اون ها هم باید معدلشون به حد نصاب برسه. این همه فکر الکی چیه دیگه؟ دولت جدید بیشتر به کسایی بها میده که درس بخونن، آخه داره برا درس خوندن ماها بودجه حروم می‌کنه.
حالا هر کسی می‌خواد عضو شورا بشه درس بخونه تا طی ترم‌های آینده به این مهم برسه.
در برخورد با یه صحبت‌هایی نمیشه سکوت کرد.

یادگار دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 15:12

شکر خدا که نام علی در اذان ماست
ما شیعه ایم و عشق علی هم از آن ماست
از یاعلی زبان و دهان خسته کی شود
اصلا زبان برای همین در دهان ماست
ما شیعه زاده ایم و خدا را هزار شکر
این شیعه زادگی شرف خاندان ماست.

عید غدیر بر تمام شیعیان عزیز و همکلاسی های گرامی مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.