روز شکستن بت های درون...


الهی! عرفه ‏ام، باحسین علیه‏السلام از عرفات کوچ کرد و رحل اقامت در کربلاگزید؛

پس تو رامی خوانم به زبانی که حسین  در روز عرفه و در ودایش با سرزمین عرفات خواند.

با اشک‏هایی که به ترنم آخرین نوای آسمانی مولایم حسین ع در روز عرفه، بر صورت شرمسارم روان شده است.
الهی! تو را می‏خوانم به پاکی و خلوص بندگی در صحرای عرفات، به تکاپوی حاجیان؛ آن‏گاه که جان مشتاق را برای لقای تو روانه آسمان زلال عرفه می‏کنند.
خدای من! دلم برای آشنایی و آشتی با تو، بی‏تاب‏تر از همیشه است و تنها دارایی ‏ام در پیشگاه تو، دعایی است که به آن وعده اجابت داده‏ ای.
چگونه تو را دریابم و کدام باد موافق، این حس دورافتاده از آستانت را به کوی شناخت و دلدادگی به تو رهنمون می‏سازد؟
الهی! تو نوری؛ آشکارتر از آنی که به مدد آثار خلقتت، شناخته شوی.
تو نوری و روشن‏تر از آنی که در پناه سایه درآیی.
خدای من! چه وقت از دیده‏ ام نهان شدی تا برای اثبات بودن تو، دست به دامن برهان و استدلال ببرم؟
تو آنقدر ظاهری که رسیدن به تو از راه مشاهده آثارت، راه دراز پیمودن و به بیراهه رفتن است. پس خدای من! چنان به عشق خود مرا بنواز و یاری‏ ام کن تا دیده ‏ام؛ به فراتر از نشانه‏ هایت دل مشغول دارد و از درک نور تو که آفاق را روشن کرده، بازنماند.
بارالها! چنان خود را به من بنما که بی‏ واسطه و با شهود قلب، شیفته جمال نورانی تو شوم.


 

 

 من از این درد بنانیست شکایت بکنم

ترسم این است به دوری تو عادت بکنم
.
مدتی میشود از کرب بلا محرومم

چه قدر چیزی نگویم، و رعایت بکنم
.
به پر پارچه ای که به حسینیه زدند

گله دارم گله ام را به علامت بکنم
.
پسر فاطمه انگار که قهری بامن...؟

رو مگردان تو زمانی که سلامت بکنم
.
زودتر کاری بکن که عرفه نزدیک است

قصدم این نیست به کار تو دخالت بکنم
.
نه حرم رفته ام و نه سفری در راه است

بین زوار تو احساس خجالت بکنم
.
حرف حرف تو ولی راضی نشو آقاجان

به رفیقم که حرم رفته حسادت بکنم


....


رمضان رفت و تو در خواب و محرم در پیش

ترس من کرب و بلایی ست که امضا نشود


http://dl.shia-leaders.com/madahi/sibsorkhi/Golchin/sibsorkhi21%5Bshia-leaders.com%5D.mp3



التماس دعا..


نظرات 9 + ارسال نظر
آشنا شنبه 12 مهر 1393 ساعت 20:21

داره میاد دوباره باز بوی محرم...
حق

rahimi شنبه 12 مهر 1393 ساعت 12:25

التماس دعا

[ بدون نام ] شنبه 12 مهر 1393 ساعت 10:30

خدایا ما را به سمت قربانگاه درون راهنمایى کن آنچنان که دیروز حسین را به سمت کربلا هدایت کردى
دوستان التماس دعاى فراوان دارم از تک تکتون

بهاره شمس جمعه 11 مهر 1393 ساعت 23:50

حوشا ان بنده با عهد وپیوند/که دارد بازگشتی با خداوند
به کام خویش اگر چندی رود راه/چو باز اید اید نیاز ارد به درگاه
عیدتون مبارک
التماس دعا...

مهران منانی جمعه 11 مهر 1393 ساعت 19:39

ابریست کوچه٬ کوچه ی دل من...
خدا کند...
نم نم ببارد و طوفان به پا کند

محتاج دعای دوستان هستم٬ لطفا همدیگه رو در دعاهاتون فراموش نکنین.

و البته اول همه که... خودتون بهتر میدونین دیگه

همکلاسی جمعه 11 مهر 1393 ساعت 19:33

سلام
یسوالی فرداساغت دعا عرفه کلاسا برقراره؟

سلام
تلاشمونو میکنیم ک برقرار نباشه

دارو 92 جمعه 11 مهر 1393 ساعت 11:30 http://mui-pharm92.blogfa.com/http://

عالی
به ما هم سر بزنید...

قربانی جمعه 11 مهر 1393 ساعت 08:51

دوست دارم که به درگاه خدا گریه کنم
دست بردارم وباحال دعا گریه کنم
در شب قدر نکردم عمل مقبولی
حال بنشینم وبرجرم وخطا گریه کنم
عرفه آمدومحزون وخجالت زده ام
دوست دارم که به مانند گدا گریه کنم . . .

دانشجو جمعه 11 مهر 1393 ساعت 00:30

رمضان رفت و تو در خواب و محرم در پیش...

التماس دعا از همگی
عیدتون هم پیشاپیش مبارک باشه..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.