میلاد امام رضا(ع) مبارک





خانه‌های آن کسانی می‌خورد در، بیشتر
که به سائل می‌دهند از هرچه بهتر بیشتر

عرض حاجت می‌کنم آن‌جا که صاحب‌خانه‌اش
پاسخ یک می‌دهد با ده برابر بیشتر


پیش تو شاه و گدا یکسان‌ترند از هر کجا
این حرم دیگر ندارد حرف کمتر، بیشتر

ای که راه انداختی امروز و فردای مرا!
چشم‌ بر راه تو هستم روز آخر بیشتر

از غلامان شما هم می‌شود دنیا گرفت
من نیازت دارم آقا روز محشر بیشتر

نظرات 5 + ارسال نظر
خسرو یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 15:01

دلم برا رضا تنگ شده

شیوا محمدعلیزاده یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 00:50

سلام .من هم به نوبه ی خود میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس النفوس،رو به دوستان تبریک و تهنیت عرض میکنم.......

فقیه شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 21:16

ای راهب مسیحی,کم تر بزن به ناقوس
خاموش کن صدا را,نقاره میزند طوس
آیا مسیح ایران,کم داده مرده را جان؟
بردار جان خود را,با ما بیا به پابوس
آنجا که خادمینش,از روی زاءرینش
گرد سفر بگیرند,با بال ناز طاووس
ولادت پادشاه دوعالم
ولی نعمت ایران زمین
حضرت سلطان
علی ابن موسی الرضا(ع)
مبارک.
التماس دعا

جوانمرد شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 20:30

ولادت با سعادت امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان حضرت رضا مبارک باد

کاکولوند شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 17:39

السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.