تشریف بیارید...!

سلام دوستان.

این فراخوان در درجه ی اول دعوت به همکاری در امور اجرایی جشنه و در درجه ی دوم برای تشریف آوردن شماست... بنابراین هر ایده ای برای بهتر برگذار شدن این برنامه دارید ازمون دریغ نکنید. ضمن اینکه مهمونای عزیزی داریم که خودشون قبلا عضوی از همین کانون بودن و ده سال گذشته کانون روی دوش این عزیزان به اینجا رسید...! حالا نوبت ماست که میزبان میزبان های گذشته باشیم. خلاصه به هر نحوی که میتونید کمکمون کنید که یه برنامه ی شاد و آبرومند داشته باشیم.
سروران عزیزی که از سال های دور کانون آرشیوی از عکس فیلم یا هر چیز جالب دیگه ای دارن حتما به صورت خصوصی به ایمیلم ارسال کنند. این هم ایمیل بنده :

rezaei.moeen@yahoo.com OR rezaei.moeen@gmail.com

 


نظرات 4 + ارسال نظر
ناراحت پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 14:36

محاله کمک کنم تو اون کانون....
شما خودتو با قدر نشناسی هات نشون دادی...
تا ب جایی رسیدی و جذب نیروهات شکل گرفت ماشاالله همه کاراتو دادی دست خانوم ها وبازدید دخترای دبیرستانی

بله... ممنونم از اینکه ناراحتیتو ابراز کردی...من همیشه به فضای دوستی اعتقاد داشته و دارم... اگه واقعا فک میکنی حق داری چرا بدون اسم کامنت میذاری؟حد اقلش اینه که من میدونم کی ازم ناراحته و سعی میکنم دلشو به دست بیارم. جواب آخرین جملتون : هر کسی از ظن خود شد یار من... در پناه حق!
پن: راستی نگارشت خیلی آشناس...سعی کردی مخفیش کنی ماشالا نتونستی...

فقیه دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 22:27

ممنون منظورم این بود چی کار باید بکنیم دقیقا؟ امور اجرایی

خواهش میکنم. خب کارای زیادی هست... از هماهنگی های قبلش گرفته تا روز جشن و بعد جشن... مهم تر از همه ایده هاتون هست...! ایشالا روزهای آینده دقیق تر همه چیزو مطرح میکنم.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 11:16

من هستم کجا بیام

فقیه یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 14:52

*این فراخوان در درجه ی اول دعوت به همکاری در امور اجرایی جشنه*
میشه لطفا بیشتر توضیح بدین؟!

یعنی اینکه در درجه ی اول ازتون میخوایم که برای بهتر برگزار شدن این جشن کمکمون کنید و جزء مسئولن اجرایی باشید و بعد اگه مایل به این موضوع نبودید دعوت میکنیم که تشریف بیارید تو جمعمون به عنوان مهمان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.