بوی شوم امتحان آید همی...

بوی شوم امتحان آید همی...



 

ارسطو را گفتند: "ادب از که آموختی؟"

برگشت یه نگاهی کرد گفت: نه خداوکیلی کجای قیافه من به لقمان میخوره؟!؟!


در همین راستا !! و به مناسبت نزدیکی به ساعات ملکوتی:" خدایا غلط کردم از ترم دیگه درس میخونم"

 تصمیم گرفتم تعدادی روشهای تق... نه عذر میخوام کسب نمره! رو خدمت دوستان ارائه کنم؛ باشد که مقبول افتد!


1. روشهای High Risk:








دلیل نامگذاریش هم مشخصه، بعضی اساتید اینجوری واکنش نشون میدن:



من به شخصه به استاد حق میدم!


2. روش های High Tech:

این روش ها بسیار سری و روز به روز در حال تغییر می باشند، در اینجا یک نمونه رو نشون میدیم:


اشتباه نکنید، منظورم دوپینگ نیست! توجه کنید:








3. روش های تیری در تاریکی:






البته اکثر این روش ها  قدیمی شده!اگه میخواین پایین برگه امتحان چیزی بنویسید بهتره از روش های زیر استفاده کنید:


روش پلید:

«در اعتراض به تقلب گسترده ای که سر جلسه ی امتحان از سوی دیگر دانشجویان شاهد بودم از دادن این امتحان خودداری کرده و نمره ی صفر را به بیستِ با تقلب ترجیح میدهم.»


من خودم استادم!

«جناب استاد برای من کاری نداشت که عین محتوای کتاب را برایتان کپی کنم اما شما با روش زیبای تدریس خود به ما یاد دادید که چگونه تنها به منابع اکتفا نکنیم. پس من ترجیح دادم مفهوم را بفهمم ولی کپی نکنم بلکه از دانسته های خود بنویسم.»


اگه مردی منو بنداز
«جناب استاد حضور در کلاس شما در این ترم برایم بسیار مغتنم و مفید بود. اگر ترم بعد با ما درس برمیدارید که هیچ، اگرنه بدون تعارف دوست دارم این درس را پاس نکنم تا ترم بعد هم استادم شما باشید.»


مایه از خانواده و ...

استاد گرامی سلام

مادر بزرگم دیروز فوت کرد، پدرمان مریض بود، نمی دانم در اخبار شنیدید یا نه، ولی دار و ندارمان را طوفان کاترینا از بین برد، دود آتش سوزی جنگل های آمازون را که نگو... چشم هایمان را می سوزاند.

به جمیع علت های بالا و برخی علل دیگر نتوانستم درس بخوانم.

اخطار: با نگاهی به آینده درست مصرف کنیم! اعضای خانواده محدودند.


 بوی شوم امتحان آید همی             یارصفر مهربان آید همی 

ما ز تعلیم و تعلم خسته ایم         دل به امید تقلب بسته ایم 
مابرای کسب مدرک آمدیم            نی برای درک مطلب آمدیم 


نظرات 2 + ارسال نظر
رفیق دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 18:50

داره لگد می زنه فکر کنم وقتشه!!!

nICU شبی 400,000 تومان حداقل؛ غیر از ویزیت و...

همینجوری جهت اطلاع، ایشالا که سالمه

صفری (ممدشون) دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 16:10

خنده ای بر لبان ما نشاندی. به خاطر این کارت الهی بمیری، بعد نور به قبرت بباره. مرسی...

اولی که حقه ، دومی هم خدا از دهنت بشنوه.
بقیه اش رو هم باید حضوری خدمتتون برسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.