دومین سالگرد شهادت احمدی روشن



پدر شهید احمدی روشن: هزاران احمدی روشن را برای دفاع از رهبری فدا می کنیم


رحیم احمدی روشن، از ولایت به عنوان رمز اقتدار ایران اسلامی نام برد و تاکید کرد: تکیه بر ولایت و پشتیبانی از ان ، گرانبها وصیت شهید احمدی روشن به دانشجویان برای پیمودن راه پیشرفت و ترقی کشور است.
 دو از سال پرواز مصطفای شهید می‌گذرد، روزی فراموش‌نشدنی در تاریخ صنعت هسته‌ای کشور؛ روزی که خبر شهادت دانشمند هسته‌ای منتشر شد، همه منتظر بودند تا ببینند مادر شهید چه عکس‌العملی نشان می‌دهد؛ دوربین‌ها برای ثبت نخستین لحظات شنیدن این خبر به سمت مادر کشیده شدند و مادر با استواری کامل در برابر این همه نگاه حیران و متعجب با صلابت گفت «مصطفی دیگری تربیت خواهم کرد» و اینگونه همه شیطنت‌ها و اندیشه‌های سخیف را به سخره گرفت، و روزی که علیرضا دیگر باید برای سراغ گرفتن پدرش، رو به آسمان نگاه کند.
وقتی از همسر دانشمند هسته‌ای در رابطه با مذاکره هسته‌ای پرسیدیم، او می‌گوید: نمی‌دانم اگر الان مصطفی بود چه نظری درباره مذاکره 1+5 داشت؛ فقط می‌دانم که نظر او نظر حضرت آقا بود؛ چون آقا مصطفی ارادت خاصی به رهبر معظم انقلاب داشت اما اهل تظاهر نبود؛ به طوری که وقتی صحبت‌های حضرت آقا را از تلویزیون گوش می‌داد، از توجه و نگاهی که به ایشان می‌کرد و غرق در حرف‌های ایشان می‌شد، متوجه علاقه شدیدش نسبت به حضرت آقا می‌شدم. او اعتقاد قلبی به رهبر معظم انقلاب داشت و حتی یک بار در خواب دیده بود که حضرت آقا دست روی سرشان می‌کشیدند و از ایشان راضی بودند.

نظرات 4 + ارسال نظر
صفری (ممدشون) دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 16:02

شادی روح پرفتوحش صلوات...

یادگار یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 23:37

کشتن آلاله ها ،شیوه ی اهریمن است
این وطن اما پر از احمدی روشن است...

....
ممنون الهام جون

خواهش میکنم،خودت گلی

*
رسول اکرم (ص) فرموده اند : سه گروه در پیشگاه الهی شفاعت می کنند و مورد قبول واقع می شود، پیامبران ، پس از آن علما ، و سپس شهدا.

منبع : بحار 3، ص299

سید مرتضی آوینی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 01:13

پندار ما این است
که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آن است که زمان، ما را باخود برده است و شهدا مانده اند.

بیکی شنبه 21 دی 1392 ساعت 13:59

شهدا کبوتران خونین حرم عشق اند که جز کبوتران خونین صحرای بلا کسی در آن وادی توان پرواز را ندارند پس خداوندا مارا کبوتران خونین بال کن زیرا هوای حریم عشقت کرد ه ایم... در میانمار ،

در بحرین ،

حتی در خیابانهای تهران و جلوی چشمان همسر و فرزندت ...

به گلوله بسته می شوی ...

به جرمی که نمیدانم چیست ...

مسلمان بودن ،

آزاد بودن و آزاده زیستن

زیر بار زور و سلطه نرفتن

یا ذلت را نپذیرفتن ...

==============

شهادتت بر تو مبارک

و بر ما صبر و تسلیت ...

خیلی قشنگ بود...ممنون فهیمه جون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.