گروه جزوه نویسی آناتومی

سلام دوستان

بالاخره گروه های جزوه نویسی هم تشکیل شدن.درمورد درس آناتومی از صحبت هایی که با استاد ربیعی داشتم به این نتیجه رسیدم که تاکید استاد بیشتر روی جزوه صحبت های خودشون سر کلاسه.البته بنده و 4تا از دوستان(آقای صدری و رضایی و خانوم تقی زاده و زیابی)تا حالا جزوه 2جلسه از کلاس استاد ربیعی رو آماده کردیم که شنبه میذاریمش تو واحد تکثیر دانشکده اما از اون جایی که نوشتن جزوه آناتومی یه کم وقت گیره و دشوار پس از همکنون نیازمند یاری سبز بچه های آناتومی گروه فرد هستم.هر کس خواست مارو کمک کنه شنبه بعد کلاس آناتومی به من(مسعود اخلاقی)اطلاع بده تا برنامه ریزی کنم.


نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 00:54

خواهش میکنم عزیزم

ابرقویی جمعه 12 مهر 1392 ساعت 00:30

مسعود جوووووون دمت گرم
شیفته ی ادبیات مشتت هستم،ساده و جذاب...
I love you

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.