دوستان گرامی سلام


خیلی خیلی حرف دارم باهاتون...

دلم میخواد با کلمات و عبارات قشنگ و زیبا براتون بنویسم، ولی نه دوست دارم خیلی وقتتون رو بگیرم، نه همچین قلم توانایی...


مختصر و مفید:


 خیلی ازتون ممنون و متشکرم به خاطر زحماتی که توی این سال برای ورودیمون کشیدین، به خاطر فداکاریهایی که برای دوستاتون انجام دادین، به خاطر کمکایی که به همدیگه کردین و به خاطر همه اون لحظه های خوبی که در کنارتون بودم


وامیدوارم بتونم سپاسگزار این خوبی هاتون باشم


خواهش دارم:

اگه بیهوده وقتی ازتون تلف کردم...

اگه سخن بیجایی گفتم...

اگه رفتار آزاردهنده ای داشتم...

و خلاصه اگه به هر نحوی حقی ازتون ضایع کردم...

شما به لطف و احسان خودتون منو ببخشید و عفو بفرمایید

نذارین دیگه به سال جدید برسه


آرزوی سالی پراز موفقیت و اتفاقای خوب رو برای همگی دارم، خیلی خیلی خوب... بهتر از اونی که فکرش رو بکنید


در ایام فاطمیه هم التماس دعا دارم خدمت عزیزان


نظرات 3 + ارسال نظر
yaser چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 12:08

سال خوبی رو برای همه ی دوستان آرزو میکنم.. امیدوارم همه ی ما و اول از همه خودم جوری رفتار کنیم که نیاز به عذرخواهی و حلالیت گرفتن نباشه..

سلام
احسنت

faghih یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 14:51

Salam
Man Ham be nobe khodam sale besyar khubi ro be barkate sofre madar baraye hame arezu daram

Hamchenin badihayi ke didid ro halal konid
Kheyli kheyli ham be manaye vagheE kalame mohtaje
Doaye kheyre hamegi hastam
Tashakor az tak take ham vorudi ha ,ke ba raftareshun khubi ha ro neshunam dadan......

Ayam be kam ,sale 94 fogholade....sine aval salam bar Zahra(s)

سلام شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 01:39

دوستای گلم...ﺗﻮﺳﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﮔﺬﺷﺖ، ﺍﮔﻪ ﺩﻟﺘﻮﻧﻮ ﺷﮑﺴﺘﻢ، ﺣﺮﻓﯽ ﺯﺩﻡ ﯾﺎ ﺍﺫﯾﺘﺘﻮﻥ ﮐﺮﺩﻡ اگه ناراحتتون کردم... ﺑﺴﯿﺎﺭﮐﺎﺭﺧﻮﺑﯽ ﮐﺮﺩﻡ!ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﺗﻮ ﺳﺎﻝ ﺟﺪﯾﺪ ﻫﻢ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﯿﻨﻪ!... ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺪﺗﺮ ﻫﻢ ﺑﺸﻪ!!! دوستتون دارم عیدتون مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.