اعلانات

درایو کورس جراحی

درایو کورس روماتو

درایو کورس هماتو 

درایو کورس گوارش

درایو کورس غدد

درایو کورس اطفال

درایو کورس اعصاب

درایو کورس عفونی

                       درایو کورس کلیه                           

                        درایو کورس تنفس                        

نظرات 24 + ارسال نظر
alireza دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 21:27

http://uplod.ir/a2uf6t6jxb8u/نظام_مراقبت_عفونتهای_بیمارستانی_.ppt.htm

اسلاید های طب انتقال خون هم خود استاد گفته که بعدا میده

میلاد کردجزی دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 20:11

سلام
لطفا این پست رو با عنوان "شروع عضو گیری روابط عمومی کمیته محلی اصفهان" رو وبتون بذارین
"سلام

امیدوارم این روزا بهتون خوش گذشته باشه

از اول تابستون امسال بخش روابط عمومی کمیته محلی دانشجویان اصفهان تاسیس شد . این کمیته به نیروی متخصص نیازمنده.امیدوارم با کمک شما بتونیم این کمیته رو هر چه بیشتر گسترش بدیم و بتونیم ارتباطات خوب داخل و خارج دانشگاهی برقرا کنیم

در صورت تمایل به عضویت فرم زیر رو پر کنین

فرم عضویت

با تشکر

میلاد کردجزی،مسئول روابط عمومی کمیته محلی"

لینک فرم عضویت:
https://docs.google.com/forms/d/1TBP-4kM53wllvDTNw2HxT5g5Up6YZgvv92ri5Us_FZo/viewform

سلام
پست زده شد ولی کاش بیشتر توضیح میدادین
ک این کمیته چیکار میکنه


منطقی نژاد

دانشجوی پزشکی یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 12:24

سلام خدمت همه ی دکاتیر گرامی!!!!
ی سوال داشتم!
الان وضعیت تعداد ورودی تون چجوریه؟؟؟؟؟منظورم اینه که نسبت به ظرفیت اولیه چند نفر بهتون اضافه شده(انتقالی و مهمان)؟؟؟؟خیلی خیلی ضروریه!ازتون عاجزانه خواهش می کنم یکی ی آمار دقیق بده!!!
پیشاپیش سپاس گزارم!!!![

سلام
شما؟؟؟؟
برای چی این اطلاعاتو میخواید؟؟؟

همکلاسی دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 20:21

سلام این ترم واقعا کلاسا قراره از 22 ام شروع شه یا همون یکم بیایم

سامان خسروی جمعه 20 دی 1392 ساعت 10:36

مسئولین وبلاگ اگه نظر بنده رو تایید کنید خیلی ممنون میشم...
باید حتما با آقای فواد معراجی توی این روزها تماسی داشته باشم....
متشکر

خطاب به آقای فواد معراجی پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 22:41

من امروز ( پنجشنبه 19 دی ) ساعت 20 تماس گرفتم ( 2 بار هم ) ولی جواب ندادید....مجبورم با یه مدتی تاخیر از طریق فرزاد سهیلی فرد ( با موبایل فرزاد) تماس بگیرم......
البته شنبه ساعت 13 یا 14 ظهر هم تماس میگیرم اگه جواب بدید که خیلی ممنون میشم.....

sy چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 16:30

mersi
vali bazam azin server download nemishe,error mide

چه اروری میگیرید؟

sy سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 19:24

salam
torokhoda mishe in download centero Barresi konid..man hichisho nemitunam download konam mersi

سلام دانلود سنتر چک شد مشکلی ندارد!
Cache مرورگرتون رو پاک کنید و بعد دکمه ctrl رو بگیرید و بر روی دکمه رفرش مرورگرتون کلیک کنید مشکل باید حل بشه

خطاب به آقای فواد معراجی دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 22:52

سلام...من سامان خسروی ، دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران هستم....
آقا فواد ، من چند روزی هست که با موبایل شما تماس میگیرم ولی متاسفانه خاموش هست.....
اگه موبایلتون رو روشن کنید ممنون میشم ، چون یه کار ضروری دارم باهاتون.....

سامان خسروی دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 22:15

سلام
خطاب به آقای فواد معراجی :
من چند روزی هست که شماره موبایل شما رو میگیرم ولی خاموش هست
اگه روشن کنید ممنون میشم ، چون کار مهمی دارم باهاتون

زوجی چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 19:04

سلام مابع امتحان آناتومی گروه زوج را لطفا بنویسید.

سلام
روز شنبه بعد از نهایی کردن منابع با استاد اعلام خواهد شد
علی الحساب میتوانید قسمت لگن و پرینه را که مطمئنا در امتحان هست رو بخونید

دانشجو جمعه 29 آذر 1392 ساعت 11:43

سلام -رمز ورودم را در سامانه ارزشیابی اساتید فراموش کرده ام و گزینه ارسال رمز عبور جدید را که می زنم این پیام نمایش داده می شود:
خطا
امکان دسترسی به داده ها وجود ندارد.
لطفا با مدیر سیستم تماس بگیرید.

الان باید چکارکنم تا وارد سیستم شوم؟ لطفاً پاسخ سوال مرا بدهید؟

سلام
اول اینکه اسمتون رو بنویسید
نظرتون منشوری نیست که بخواید اسمتونو مخفی کنید!
من فردا پیگیری میکنم
با تشکر
منطقی نژاد

مامی پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 15:50 http://doctormo.blogfa.com/

سلام، می شه به وب ما بیاین و ببینین با ترازی که پسرم داره می تونه پزشکی قبول بشه یا نه؟ راستی می شه بگین تراز شما توی کانون چند بود؟ اگه می شه تو وب خودمون جواب بدین. ممنون

فهیمه پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 15:46

ببخشید چند سوال دیگه . ترم اول چه واحدهایی داشتین و چه منابعی البته اگه زحمتی نیس ها !؟ و اینکه همیار دانشجو برای شما ها انجام شد ؟؟

فهیمه پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 15:42

مرسی از کمکتون.... بله ساکن تهرانم . یه سوال دیگه فقط خوابگاه خیلی سخته عایا؟؟

مهران منانی پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 12:21

فهیمه خانم؛
اولا ببینید همچین چیزی ممکن هست یا نه؛
بعد از اون؛
به نظر من شما اگه ساکن اصفهان هستین, یا رفت و امد به اصفهان براتون نسبت به تهران راحت تره؛ به هیچ وجه، اصلا اصلا ارزششو نداره برین دانشگاه شاهد.
ولی اگه اینطوری ک حدس زدم ساکن تهران باشین، اونموقع جنبه های مختلف مثل سطح علمی، هزینه های رفت و برگشت و خوبگاه و ... ، دوری از خانواده, شرایط دانشگاه شاهد, و ... بررسی کنید؛ بعد به یک نتیجه برسید

فهیمه چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 17:44

مرسی . به نپرتون جام رو با یه دانشگاه شاهدی عوض کنم ؟؟؟

شیرزاد یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 17:35

به ما بپیوندید و مطالب به روز خود را در اختیار دوستان خود قرار دهید.
http://medicalcloob.blogfa.com/

somayeh شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 14:20

سلام بچه ها

میگم از ترم بوقی دراومدید

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 شهریور 1392 ساعت 22:50

باسلام،یه سوال درسی دارم ازبچه هاییکه میدونن.میشه کلاس بیوشیمی2شنبه ساعت دوم‏(گروه04اگه اشتباه نکنم‏)یه ساعت دیگه برگزار شه؟؟فک کنم چند نفرازبچه ها من جمله خودم نتونستیم این درسوبخاطرتداخل بابقیه دروس یا پرشدن ظرفیت سایرگروهابرداریم.خواهشا اگه کسی اطلاع داره بگه

کامران سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 23:06 http://WWW.KAMRAN1372.BLOGFA.COM

سلام دوستان عزیز
وبلاگتون رو دیدم مطالبش قشنگ بود ازش استفاده کردم
لطفا سایت مارو هم نگاه کنید

فقیه سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 00:24

ممنون بابت پست .
اولین سوال اینه که کیا دست خطشون خوبه؟ :-" یه چند نفر خوش خط .
یه سری درسا رو لازم نداریم چون تو قبه از ترم قبل هست . واقعا لازم نیست . فک کنم مثه اپیدمیولوژی و اینا .

آناتومی باید حتما گروه جزوه داشته باشیم چون استادمون با ترم قبلیا یکی نیست ...

مهران منانی دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 15:45

سلام
تبریک میگم بهتون
بله ، اینجا پارسال همه حال و روز شما رو داشتن؛
مطمئن باشید تاجایی ک بتونیم کمکتون میکنیم

فهیمه دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 00:20

سلام . خسته نباشید.
من امسال پزشکی اصفهان بهمن قبول شدم . سولات بسیاری از شما سال بالایی های محترم دارم . عایا کسی جواب میده به من ؟:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.